lördag 8 november 2008

8 november

Var med maggie igår riktigt nice måste hitta på något med varran oftare tycker jag :) idag har jag inte gjort så mkt laddat till imorn är så himla sugen på att spela ! Bussen går 10.00 från hildurs mot umeå. Vi möter IKSU ungdom ;) åh vad jag är sugen asså haha vill bara spela match nu ! Vi hade nämligen ingen match förra helgen så de var två veckor sen jag spela ! :D Hoppas de går bra för oss och att vi vinner matchen :D Kommer hem ganska sent får se hur sent de blir om jag orkar fara till skolan ;)


Annars i veckan har de inte hänt så mkt skola skola och träning i stort sett :) fick tillbaka läsloggarna trodde jag skulle få typ ig eller MAX G på dem men fick VG på allihopen ;) hade matteprov igår också blev så sur ! de var den andra gruppens lärare som hade gjort provet, så de var skita mkt från förra kapitlet som jag självklart hunnit glömma, eftersom mitt minne är ej på topp om vi säger så :S ajja skulle vilja ha ett Vg men får väl nöja mig med G den här gången också :/ Nu är de slut på ord pusshejs ! :)




Inga kommentarer: