lördag 22 november 2008

Öppet hus.

Idag har vi haft öppet hus på skolan började klockan 10. Vi filéade lax och gjorde inlagd sill till julbordet ;) kul var de i alla fall :)


Imorn är de match i Vännäs Samling klockan 6.30 och mamma och pappa ska på fest i kväll så måste kliva upp själv :S Kommer säkert försova mig men hoppas inte :) Hoppas matchen går bra vill verkligen att vi ska vinna och spela asbra :) Förra helgen var en bajsmatch. Jag var på grymt dåligt humör och de kan bara gå på ett sätt när de började ramla in mål i baken också ! en jävlig tjurig och förbannad Carre gick in på planen och tog en onödig utvisning :/ Men har inte lyckas förstå vad tränaren menade med "du vet vad vi har sagt" för han har i stort sett aldrig snackat med mig. :S ajja Måste smälta de och bara lira på imorn och jag ska visa att jag inte är tjuriga carre längre den carre lämnade jag på en soptipp förra året då jag fick Juha som tränare :) Nu ska jag ge järnet imorn och visa att jag verkligen klarar av att hålla fokus hela matcherna igenom :D Hoppas jag får göra nått mål också de brukar ju gå på bortaplan men hemma plan går bara inte :P Nu har jag fått skriva av mig lite kände att jag behövde de. Finns massor mer jag kan skriva Men fick kortfatta mig lite :) Juste, Vi gjorde ett test i svenskan typ på vilken nivå man ligger på. 9 ärmax och jag hade 8 är fan stolt. Hade bara G när jag gick ut nian men de här bevisar ju att jag skulle ha haft mer än de. Nu är jag klar pusshej<3



1= första målet i DIV 1 och 3= tredje målet i div 1 och de här var i samma match ;)


Inga kommentarer: