fredag 22 augusti 2008

22 augusti

Inlägget igår blev längre än vad jag hade tänkt men har ju inte skrivit på ett tag så var ju tvungen att skriva ner allt ;> idag har jag inte gjort mkt vakna för några timmar sen. Sett förhäxad. Riktigt bra serie man blir nästan besatt : ) Ikväll ska jag vara med maggie var ganska så länge sen jag var med hennen så de ska bli skojj. Innan de ska jag och mamma fara och köpa en jacka på sixten nilssons till mig.
Jag får hoppas min mobil kommer snart eller den har varit inne 4 ggr så nu ska jag få en ny men vill ju inte ha en likadan så ska nog ta en w890i (bilden nedan) ist : ) så nu har jag min gamla simens.
Såg också i tidningen idag att jag var på första sidan fast jag heter numera lovisa. : ) ajja nu har jag inte nå mkt mera att skriva kanske skriver ikväll när jag vart hos maggie : ) pusshay !

Inga kommentarer: