torsdag 21 augusti 2008

Sommaren är snart slut :/

Hallo ! nu var de väldigt länge sen jag skrev har verkligen inte haft någon blogg lust. Men tänkte försöka skriva lite eftersom skolan börjar snart och då är man ju tvingad till att skriva bra svenska haha. När jag skrev sist skulle jag till GBG och visst har jag varit där riktigt rolig resa då man fick lära känna 92:erna på ett annat sätt än vad jag gjort förut : ) Cupen gick över förväntningarna (delad 3a). Liseberg var kul fast så mkt regn. Hade sådana skavsår också så kunde inte ha vanliga skor heller så gick där i mina tofflor och regnet bara öste ner inte så bra kombination ,men en förskylning var redan på väg så de var bara bra att den fick bryta ut. När jag kom hem låg jag bara hemma i några dagar för att förskylningen skulle släppa.

I helgen har vi 92:er spelat lilla vm också gick verkligen över förväntningarna. Vi vann fan GULD de hade jag aldrig trott trodde högst vi skulle bli 3a haha. Blev matchens lirare också fast förstod inte varför haha typ min sämsta match men gjorde ett mål och blev fälld i straffen så vi fick en straff också kanske de i sånna fall : ) Vann finalen med 3-1 i alla fall :D:D riktigt kul va de : ) nu har jag 3 guld, 2 silver och 2 brons i lilla vm. Då är de både innebandy och fotboll :D

Skolan börjar på måndag då får jag se vilka jag hamnar i samma klass med :) Man längtar som till skolan till alla människor men man längtar som ändå inte eftersom man vet hur skoltrött man kan bli men ajja får försöka bita ihop och bara köra på : ) nu ska jag se lite tv sen sova pusshaj ;>

Inga kommentarer: