lördag 23 augusti 2008

23 augusti

Nu har jag varit och spelat match vi förlorade tyvärr med 4-1 men ajja vi får komma igen och vinna nästa. Jag har märkt på senare tid att jag inte är en lika dålig förlorare längre eller jo men har i alla fall blivit lite bättre kan man som säga : ) För en gångs skull längtar jag faktist till innebandyn tror de kommer bli ett roligt år då vi i tvåan inte behöver känna någon press och bara lira på . Vi har möte imorn så då får man ju se vilka de blir som lirar kvar : ) Och de som är bra att lira med tvåan är att jag kan kombinera med fotbollen lättare ska starta tidigare i år med fotbollen tror jag så jag inte behöver ta igen så himla mkt som de har blivit nu på senare år : )
Om ett tag kommer bellas kompisar hit dem ska ha lite fest oså. Så medans bella har dammsugit oså har jag fixat mig lite.
Skolan börjar på måndag och jag är lite halv nervös inför när dem ska räkna upp en i aulan haha jag kommer skämma ut mig jag lovar ! haha. Så imorn är de sista morgonen jag får sova sen börjar bög skolan. Nu ska jag gå och göra något vettit ist för att sitta hära ; ) pusshay !

Inga kommentarer: