torsdag 16 oktober 2008

16 oktober

Ja idag har vi haft kök hela dagen gjorde en fond sedan läxförhör : ) Gick väl bra med tanke på att jag inte hade läst något till de :) Ikväll är de sista träningen innab dubbelmötet i sundsvall i helgen Bussen går typ 05.30 lördag morgon lite slitet men man får helt enkelt stå ut : ) Hoppas jag blir uttagen ;) Anna G hon har då hand om vårat power play och vill att jag ska testa göra en sak som Ulf H ville testa med hon men hon klarde inte av de lite pinsamt jag kommer ju typ tabba mig ahah : ) Mest troligt skulle vi få våra grejer ikväl hoppas : ) Ajja ska och fika med frida och jessie imorn efter skolan de är nice : ) sen på kvällen vet jag inte riktigt vad som händer måste sova tidigt men nått roligt ska man väll hitta på :D


Jag kan dig så väl så jag vet när man inte ska pressa dig till att säga en sak, så du inte tror att jag inte bryr mig för de gör jag verkligen. Jag vet att du berättar när du känner för de. Du har alltid varit bland dem bästa och jag saknar verkligen tiden då vi alltid var med varran. Jag litar verkligen på dig ! : )

Inga kommentarer: