fredag 3 oktober 2008

3 oktober och NM är igång : )




Ikväll har jag spelat min första match för denna säsong. Norrlandsmästerskapet mot hammarängen tror jag dem hette : ) vi vann med 7-0 och jag gjorde 3 mål så de blev en bra start för min del på denna säsong. Fast matchen jag längtar mest till är div 1 matchen på söndag serie premiär och allt : ) sen är de "derby" imorgon bitti men de är inte alls samma derby för mig som de var i lilla vm mot sävast f 90 då var de krig haha : ) Men nu spelar jag i samma lag som många utav dem så dem var väl inte så hemska egentligen haha : ) Men lite spännande är de väl att spela mot dem eftersom dem verkar så taggade och sävast-ianerna i vårat lag haha : ) Men hoppas vi vinner och går till final :D Fast finalen kan vi fyra från 1an inte vara med då har vi div 1 matchen : / men de kommer gå bra för dem ändå : )

Skolan går väl bara bra fick tillbaka matte provet idag g+ blev de i allafall : ) Och nu har jag haft servering i 4 veckor så nu blir de varmkök eller kallkök på torsdag längta ! :D Och på måndag har vi sovmorgon till kvart över tio så skönt hatar att kliva upp tidigt på måndag så grymt tungt :S men nu ska jag gå och duscha sedan bara ta de lugnt har samling klockan 8.00 imorn : ) pusshaj ;>

Inga kommentarer: