torsdag 9 oktober 2008

9 oktober

Oj vad veckorna går fort fredag imorn ; ) Haft kök idag hade kenneth och de gick bra Jag och linus var en grupp vi två portioner som sedan såldes. Den ena innehöll Entrecote med svampsås, råstekt potatis och stekta grönsaker. Den andra innehöll detsamma förutom att de var en schnitzel ist för entrecoten : )


Vi vann NM och förlorade tyvärr div 1 matchen dem gjorde 4-3 när de var 5 sek kvar men de är bara att ta nya tag och komma igen : ) Vi får vinna allt nu i helgen på JSM kvalet ist : ) Åh vad glad jag har blivit i veckan när folk sagt att dem tyckte jag var bra på div 1 matchen då blir man som glad i hela kroppen och då märker jag verkligen att jag inte kan sluta med innebandy och valet mellan fotboll och innebandy blir bara svårare :D Nu är ska jag ge gärnet den hära säsongen och hoppas jag får vara skadefri och friska hela säsongen så kan de bli en lyckad och rolig säsong : ) Länslags sm på våren : )

ikväll är de träning och hoppas vi får våra nya klubbor och dressen osv : ) Nu ska jag försöka plugga lite och göra någon skriv uppgift pusshaj : )
Guldlaget i NM : )

Inga kommentarer: