lördag 19 juli 2008

Lördag

Ja tänker skriva om dagen fast de är söndag nu ; )
Vaknade ganska sent. För igår for jag och G till häggströms efter vi varit med massa oså. G for från mats vid 12 kanske ? . Men jag stanna med min familj vi var där till typ 2 halv 3. Så de blev hyfsat sent jag somna. Så när jag vakna for jag till Åhlens maggie kom dit vi köpte present åt elin oså. Sen for vi till hon och gjorde coccoskaka. Som elin också fick i present sen kom amandah och fredrika : ) gick till coop. Sen började dem cykla mot elin och då for jag till Gs jobb för jag hade moppe så de gick ju lite snabbare : ) när vi kom dit bjöd dem på mat och fika och mellan de öppna dem presenterna : ) For därifrån sen till G och dem : ) Emil skulle cykla i minirampen men den var tydligen för blöt så då for vi till shell G och emil köpte körv. Sen for jag hem med moppen och hämta basket bollen och cykel ist. Vi lira basket i en halv timme kanske sen for vi hem G hade lånat en cykel av emil så han lämna den sen skjusade G mig : ) slapp cykla haha ;) sen lira jag lite wow. Nu ska jag se förhäxad och sen sova Godnatt ! :D

Inga kommentarer: