torsdag 17 juli 2008

Träningsvärk

Hej jag har träningsvärk som bara den och snart ska jag på träning igen och bygga på träningsvärken hoppas de ger resultat i alla fall : ) Idag har jag varit med G och Jonas Vi spela utslagspoker och jag vann några gånger var alltid i final i alla fall : ) Imorn blir de kanske bio med G och emil var någon film som gurra ville se, den är säkert bra. Längtar tills lördag då är de mest troligt tränings match : ) Är så less på att bara träna och inga matcher då tränar man ju inte till något. och dessutom kör vi bara fys numera typ inge fotboll och jag hatar fys och älskar fotboll. Så har inte fått testa mina nya skor ordentligt :S Vill träna skott spel och så inte kondisen och styrkan. De är TRÅKIGT ! Men man får stå ut i alla fall de är väl så hära de är att spela i damlaget och då måste man försöka visa att man vill spela där också . Fast de är tråkigt. Ska väll börja byta om snart sen ska efter ska jag va med G tror Emil också ;) Förresten fick morgan pålsson filmen av bella (sen födelsedags present :D ) Han är fan kung : ) ajja hejdå !

Jag har känslor för dig så du vet !

Inga kommentarer: