måndag 14 juli 2008

Måndag

Hejsan jag suger på att skriva blogg. Orsaken är nog att jag är helt enkelt för lat för de : ) Ska göra ett försök nu i alla fall, sen försöka skriva oftare.

Just nu gör jag inget särskilt väntar att jag och min far ska fara på träning och så. Så måste nog gå och byta om snart ;) Idag har jag varit med G=gurra :) Han började jobba klockan 16.30 så då for han till minigolfen och jag hem ;) Försökte tända på den "söta" grillen sen men de gick ej, så far fick komma till undsättning. :DIgår var jag på Gurras jobb. De är chill där : ) Ska nog va me han ikväll efter min träning också han slutar jobba 22 och min träning slutar 21 så. Ska förresten testa mina nya fotbolls skor ikväll :D Mina gamla eller gamla och gamla köpte dem i våras men de var typ inga dobbar på dem. :S så nu är jag tillbaka i adidas igen ;) Min mobil har spruckit på tre knappar. :S så nu blir de fjärde gången jag lämnar in den och då har den varit tre gånger på lagning så nu ska jag förhoppningsvis få pengarna tillbaka och köpa en ny. Men vet inte riktigt vilken jag vill ha : ) någon som har tips säg till : ) . Nu ska jag nog börja byta om, Ska försöka skriva lite oftare : ) Hejdå!

Inga kommentarer: