onsdag 23 juli 2008

Match imorn torsdag.

hejsan imorn ska jag lira match me div 5 hoppas de går bra : )slipper träningen :D haha eller nog är de skojj på träningarna men match är de roligast + att vi kör typ bara fys nu och jag är så grymt trött i mina ben så skönt med lite annan sorts fys : ) haha och idag är de en vecka tills vi far till Uddevalla några dagar sen GBG också några dagar. Börja längta faktist var inte på någon cup förra året. Så senast jag var på fotbollscup var för två år sen men då var vi på den värsta Gothia De var en upplevelse kan jag säga. Alla lag vi mötte var grymma så tror vi bara lyckades vinna en. Förresten dagen vi kommer hem börjar våran serie igen : ) så match direkt när vi kommer hem alltså div 3 : D Då möter vi ida igen, ska bli kul de blev 2-2 förra matchen ;) Nu är de ju vi som har hemma match : )
Idag har jag inte gjort så mkt G fyllde år oså. Mitt kuvert till han var snyggast : ) haha
nu ska jag chilla vidare hejdå ! ; >

Inga kommentarer: