onsdag 16 juli 2008

Sommar

Åh vad jag gillar sommar att bara ta de lugnt va me kompisar lira fotboll osv : ) Snart far jag dessutom på cup till uddevalla sedan spenderar vi några dagar i GBG 1 vecka totalt blir vi borta : ) börjar längta nu . Och idag läste jag i tidningen att Rainbow på liseberg hade krashat ihop nu under gothia :S När vi var till gothia för två år sen så gick lisebergs banan sönder dagen innan vi skulle på liseberg och nu den här Rainbow : / ganska läskigt. G skulle ringa när han hade duschat men han skulle till sin morfar klockan 3 typ så hinner inte va me han så länge precis. blir väl att nörda här när han farit : ) Sen har jag träning Klockan 19 Så kul att träna men nu kör vi så lite fotboll typ bara fys så nu är de inte riktigt lika roligt :S När vi far till GBG den 30 kommer vi hem samma dag som vi har match på kväll chill sen nån vecka efter är de lilla vm.nu har jag skrivit de jag ville : ) Hejdå!
Ps morgan pålsson filmen ett måste att se :D MP är kung :d

Inga kommentarer: